آموزش حذف حساب کاربری واتس اپ +دیلیت اکانت

کامل ترین آموزش تصویری حذف حساب کاربری (دیلیت اکانت ) واتس اپ اندرویدی

 

آموزش حذف حساب کاربری واتس اپ +دیلیت اکانت

در حال حاضر نرم افزار واتس اپ یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین پیام رسان ها در ایران می باشد. تا قبل از سال 2014 استفاده از این پیام رسان تنها یک سال برای شما رایگان بود اما پس از آن استفاده از این پیام رسان به طور کامل برای تمام دنیا رایگان شد.شما در واتس اپ می توانید به صورت رایگان با دوستان خود چت کنید و همچنین از قابلیت تماس صوتی و تصویری آن استفاده نمایید.طبق آخرین آمار ها واتس اپ توانست در میان پر طرفدار ترین پیام رسان کشور ایران پس از تلگرام رتبه دوم را از آن خود کند اما نکته جالب اینجاست که این پیام رسان توانسته بود در بیش از 170 کشور جهان رتبه اول را از آن خود کند. در حال حاضر این پیام رسان بیش از یک میلیارد کاربر فعال در کل جهان دارد.واتس اپ ابتدا در سال 2011 وارد بازار شد و پس از موفقیت های بسیاری که توانست به دست بیاورد در سال 2014 توسط شرکت فیس بوک به صورت کامل خریداری شد.شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید حساب کاربری خود را در واتس اپ حذف کنید.در این پست از کینگ تو نت با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه حساب کاربری خود را در واتس اپ حذف کنید.

 

نکته: این آموزش مطابق با جدیدترین نسخه واتس اپ ارائه شده است،در صورت نیاز می توانید جدیدترین نسخه مسنجر واتس اپ برای دستگاه اندرویدی را از این صفحه دانلود کنید.

 

هشدار ! پاک کردن اکانت شما یک عمل غیر قابل بازگشت است ، یعنی اگر مراحل پاک کردن اکانت را تا آخر انجام دهید ، واتس اپ دیگر نمی تواند اطلاعات شما را باز گرداند . 

 

پاک کردن اکانت شما نتیجه های زیر را در بر دارد : 

– حذف شدن نام شما از لیست واتس اپ دوستانتان

– حذف شدن شما از تمام گروه های واتس اپی که در آن بودید

– پاک شدن آرشیو چت های شما که در گوشی ذخیره شده بود

 

 آموزش تصویری حذف حساب کاربری (دیلیت اکانت ) واتس اپ اندرویدی:

 

ابتدا وارد واتس اپ شوید و مانند عکس زیر گزینه سه خط افقی از بالای صفحه سمت راست را انتخاب کنید.

 

آموزش حذف حساب کاربری واتس اپ +دیلیت اکانت

 

اکنون آیکون Setting که در عکس مشخص شده است را لمس کنید.

 

آموزش حذف حساب کاربری واتس اپ +دیلیت اکانت

 

در این قسمت از میان گزینه های زیر Account را انتخاب کنید.

 

آموزش حذف حساب کاربری واتس اپ +دیلیت اکانت

 

حال باید گزینه Delete my account را انتخاب نمایید.

 

آموزش حذف حساب کاربری واتس اپ +دیلیت اکانت

 

در این قسمت ابتدا شماره ای را که با آن حساب واتس اپ ساخته اید را وارد کادر مشخص شده کنید و در انتها DELETE MY ACCOUNT را لمس کنید تا حساب کاربری شما به صورت کامل حذف شود.

نکته: در کادر مربوط به شماره، شما باید شماره خود را بدون صفر وارد کنیدمثال:

9123456789

 

آموزش حذف حساب کاربری واتس اپ +دیلیت اکانت

 

آموزش حذف حساب کاربری واتس اپ +دیلیت اکانت

 

مطالب پیشنهادی

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
255
پاسخ شهلا 26 مارس 2020

سلام‌من اکانت واتساپ منو پاک کردم می خوام بدونم اگه گوشی منو هک کنن می تونن پیام همو بخونن

پاسخ مدیر سایت 26 مارس 2020

سلام
اگر دیلیت اکانت کرده باشید( به روش بالا) دیگه پیام های شما از طریق واتس اپ قابل بازیابی نیست ولی باید به دو نکته توجه کنید:
1.خود واتس آپ یک بکاپ همیشه از آخرین چت های شما در گوشی تان ذخیره میکنه( برای حذف این مورد کلا پوشه واتس اپ را از گوشی تون حذف کنید تا قابل بازیابی نباشه)
2.اگر حساب گوگل درایو بروی واتس آپتون فعال کرده باشید،واتس اپ بکاپ هارو بصورت خودکار اونجا ذخیره میکنه(اگر فعال کردید در گوگل درایو هم حذف کنید،درغیر اینصورت جای دیگه ای ذخیره نمیشه)

پاسخ شهلا 26 مارس 2020

من ازتون سوال کردم کا من اکانت واتساپ پاک کردم می خوام ببینم اگر هک کنن پیامهای منو می تونن ببین یا نه گوشی من آیفون هست

پاسخ مدیر سایت 26 مارس 2020

وقتی دیلیت اکانت کردید،خیر

پاسخ مریم 11 دسامبر 2019

سلام من یکی از کانتکت هامو هر چی تو واتس اپ سرچ میکنم اسمش بالا نمیات. حتی نمیگه اینوایدش کنم دلیلش چیه. ممنونم

پاسخ سارا 27 ژوئن 2019

سلام خسته نباشین.یک سوال دارم…
من شمارمو چند وقت پیش تغییر دادم‌ به یه شماره جدید توی واتس آپ…وبعداز چند ماه دوباره شمارمو به شماره قدیمی برگردوندم….آیا با تغییر شماره امکان داره شماره قدیمی به صورت خودکار از بلاک خارج بشه یا خود شخص من را از بلاک خارج کرده.؟

پاسخ رضا 6 ژوئن 2019

سلام.وقت بخیر.چند روزه مرتب رو گوشیم پیام‌‌(شما موقتا از وات ساپ محروم شده اید) میاد.حتی وات ساپمو حذف کردم جوری که دیگه رو گوشی اصلا وات ساپ نداشتم ولی بازم پیام‌میومد رو صفحه گوشیم.خستم کرده.میخواستم ببینم گوشیم ویروسی شده یا مشکل از وات ساپه.با تشکر

پاسخ محبوبه كارآموز 1 فوریه 2019

با عرض سلام و وقت به خير. امروز متوجه شدم چت هاي من به يكي از مخاطبانم به طور خودكار از واتزاپ من پاك شده. اين مخاطب بنده اين احتمال را ميداد كه من از دست ايشون شكايت كنم. چطور همچين چيزي اتفاق افتاده كه فقط چت هاي ايشون از واتزاپ پاك شده؟

پاسخ Nazi 23 ژانویه 2019

اگر واتس اپ را حذف و دوباره نصب نماییم از گروه ها حذف میشویم ؟؟و سوال بعدی چگونه میشود تاریخچه پیام ها یی ک حذف کردیم را کاملا پاک کنیم قابل برگرداندن نباشند

پاسخ رهگذر 3 نوامبر 2018

سلام.من شخصی رو بلاک کردم و نمیخواستم تو لیست بلاکیهام معلوم باشه،اول واتسو پاک کردم و دوباره نصب کردم،دیدم هنوز تو لیست بلاکیها هستش.دفه بعد حساب واتس رو پاک کردم و دوباره رو همون شماره نصب کردم،که دیدم لیست بلاکیهام خالی هستش.میخوام بدونم این شخص هنوز بلاکه با این که تو لیست بلاکیهام نیس،یا از بلاک آزاد شده.ممنون میشم پاسخ بدید.

پاسخ مدیر سایت 17 نوامبر 2018

سلام
در مورد سوال اولتون: هیچ روشی نیست که شما بدون اینکه شخص را انبلاک کنید، از لیست بلاک تان حذف شود!
دوم: چون شما دیلیت اکانت کرده اید شخص هم انبلاک شده

پاسخ Mary 31 جولای 2018

سلام
من واتس اپم را حذف کردم به روش گفته شده ولی فقط انگار بلاکشون کردم.اگه حذف بشه اسمم رو دیلیتد اکانت میزنه مثل تلگرام یا نه اگه از کانتکتاشون نبینن که من نیستم فکر می کنن بلاکشون کردم؟

پاسخ مدیر سایت 31 جولای 2018

سلام
وقتی شما دیلیت اکانت واتس اپ را انجام میدهید،اسم شما از لیست مخاطبین واتس اپ دوستانتان بصورت کامل حذف میشود و این موضوع ربطی به بلاک کردن ندارد

پاسخ Elham 28 جولای 2018

سلام
واتساپم رو حذف کاربری کردم الانکه دوباره نصب کردم،پیامهای اینمدت دوستان فرستادن همه اومدن،چطور ممکنه وقتی من واتساپ نداشتم اونا بتونن ببینن و پیام بدن چون دلیت اکانت کردم از تنظیمات واتساپ

پاسخ مدیر سایت 28 جولای 2018

سلام
حتما شما بدرستی دلیت اکانت نکرده اید و هیچ دلیل دیگه ای ندارد!!!
چون وقتی دیلیت اکانت مطابق اموزش بالا انجام میدهید،حساب شما از لیست تمام دوستانتان حذف میشود!

پاسخ Masi 10 جولای 2018

سلام خسته نباشید ‌ اگر کسی تو واتس اپ بلاک بشه اگر اکانتو پاک کنه د دوباره نصب کنه. از بلاکی رر میاد یا دوبارع بلاک میمونه ؟؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 19 جولای 2018

سلام زنده باشید
دوباره بلاک هست و با این روش مشکل حل نمی شود

پاسخ Vahid 26 ژوئن 2018

سلام.
از کجا باید فهمید که طرف مقابل شما واتس اپشو حذف کرده.نه اینکه دیلیت اکانت کرده باشه.از گوشیش فقط حذب کرده اپ رو از روی گوشی.
متشکرم.

پاسخ مدیر سایت 4 جولای 2018

سلام
روش خاصی برای این موضوع نیست و نمی شود از هیچ روشی مطمئن شد که شخص مقابل برنامه واتس اپ را از گوشی اش حذف کرده
فقط یک روش هست که اینم دقیق نیست و میشه حدس زد:
اگر شخص مقابل لست سین اش را مخفی نکرده باشد،شما با مشاهده لست سین می توانید متوجه شوید(مثلا اگر لست سین شخص واسه خیلی وقت قبل باشه،شاید برنامه را حذف کرده باشد)

صفحه بندی نظرات: 1 3 4 5
تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /